BrightonSEO 2025
Donderdag 10 april is het zo ver: BrightonSEO. Voor de 11e keer, zal ik een bezoek brengen aan het “heilige Mekka” van elke SEO-specialist. Om…
Leer meer »Donderdag 10 april is het zo ver: BrightonSEO. Voor de 11e keer, zal ik een bezoek brengen aan het “heilige Mekka” van elke SEO-specialist. Om…
Leer meer »Ik heb altijd een hekel aan ‘SEO in 2025’-checklists. Waarom? Het geeft een verkeerd beeld van ons SEO-specialisten. SEO is niet het simpelweg afvinken van…
Leer meer »Wil jij invloed hebben op wat Google wel en niet mag uitlezen? Dan is een robots.txt bestand een oplossing. In deze blog leg ik je…
Leer meer »SEO voor E-commerce ziet er over een paar jaar compleet anders uit, althans voor de Nederlandse en Belgische markt. In Andere landen is die verschuiving…
Leer meer »De URL-structuur van je website, is vaak een ondergeschoven kindje. Ik zie vaak dat websites hier weinig aandacht aan besteden omdat ze denken dat het…
Leer meer »Steeds vaker wordt er in de SEO-industrie gesproken over: zoekintentie. Maar wat is het precies? En zijn de zoekintenties wel te classificeren in 4 categorieën?…
Leer meer »Een websitemigratie kan veel redenen hebben, het doel is echter bijna altijd hetzelfde: het verbeteren van de website prestaties. Voor je organische vindbaarheid (SEO), is…
Leer meer »Afgelopen week raakte ik met Bouke van den Berg aan de praat over de juiste zoekintentie bepalen, dure tools en alternatieve oplossingen. Tijdens ons gesprek…
Leer meer »Stel, je hebt een kwartier de tijd om een maaltijd te maken, je besluit dat het iets met rijst moet worden en je wil je…
Leer meer »In deze blog leg ik je uit wat Open Graph is, welke Open Graph tags er zijn en hoe je het kan debuggen voor onder…
Leer meer »